Är det inte lite meningslöst, egentligen?

Att blogga alltså, jag har alltid ogillat folks bloggar och läser dem aldrig, men nu i sommar har de blivit som ett tidsfördriv i brist på annat (jag är i Oskarshamn, hallå) att läsa bloggar från olika bekanta. Så jag tänkte att jag gör väl ett försök, även om jag inte begär att nån jävel ska läsa skiten. Men de kan helt enkelt vara skönt att bara skriva av sig ibland med.

Idag är det lördag, sjukt trött Tobias idag. Sov till tolv, sen nån timma i soffan här å där. Sjukt seg dag, skulle kunna däcka nu. Å inte många själar som hört av sig idag, typ fyra sms å inga samtal på hela dagen, värsta pepp-lördagen.
 Egentligen borde jag festat, jag skulle behöva det, flera veckor sedan sist, skulle behöva en jävla fylla å bara glömma alla problem, sucks ass. 

"Det har slutat igen som det gör nästan jämt, jag är naken och full. Jag har fallit omkull, som en felkonstruktion, som en clown, som ett uruselt skämt"

Det känns allafall bättre efter olyckan nu, gått utan kryckor ett par dagar men jag kan inte gå många steg utan att de svider anus i hälen. Men man har mest ångest för hojjen, å träningsuppehållet som blir. Ska bli så jävla skönt att komma tillbaka till Växjö igen om några veckor, "till rutinerna" som det heter men egentligen bara är mitt meningslösa liv i en trång, svettig lägenhet. Jag önskar att det fanns alternativ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0