Backdrunk day

Ja det är fel, med mening.

Igår var de najs, lagom till nollningsaktiviteterna skulle starta slutade det regna och solen kikade fram. Jag fick ta emot mycket mutor på den leken jag höll i, sju öl fick jag totalt plus det egna vinet och ölen jag hade med mig. Efter lekarna blev det förfest hos Sigge med shottar, musik och nollor. När fyllan blev bra tog vi oss till Stallarna, länge sedan man var där. Kanon kväll. Men fasen vad alla jävlar var kåta igår, man fick tacka nej till ett antal skamliga förslag. Så vi tog efterfest hos Sigge igen, fast utan nollor. Sedan tog jag mig hemmåt någongång frammåt småtimmarna.

Idag har jag letat förbrilt efter min mobilladdare utan resultat. Vänt upp och ner på varenda flyttkartong. Måste fan ha tag i den nu.

Sen kom jag på att jag glömt bort att äta idag så nu får jag fixa lite köttfärssås och sedan packa upp mera. Jag ska förresten inte ut idag. Spar mig till i morgon å ska toppa fyllan från igår :)
Så hör gärna av er ikväll och roa mig lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0