Den eviga fyran

Sverige. Alltid fyra, i allt, jämt.

Lassi missade i sin final, ingen medalj. Ida-Terese förlorade i sin bronsmatch i brottningen. Så där rök två av mina tips, fast det var så nära. Men vi kanske kan väga upp det med ett guld i tennisen i eftermiddag?

Och på tal om medaljer, nyss beslutade IOK att Ara blev av med sitt brons, som han ändå inte ville ha. Men det hade ju varit kul för Sverige som nation i statistiken. Men jag tycker mitt tips räknas ändå, han vann ju ändå ett brons.
Dom grundade sitt beslut på att svenskens agerande strider mot den olympiska andan. Jag undrar om korruption, mutor, dommarmissar och mordhot är bra exempel på den olympiska andan, det verkar ju så..

Nu, tvätt och mattematik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0