Du borde testa dig, så du vet.

Jag måste säga att tanken låter mycket lockande och spännande.


Det är bra att argalappen.se finns. Bästa underhållingen om dagarna.

Jag vill inte sitta här mer, jag är trött på denna sommarpraktik och detta varma kontor, jag vill tillbaka till Växjö, till ölen och vännerna. Komma bort från allt vad Oskarshamn är. Nollningsdags snart med då, skall bli kul Festa två veckor innan allvaret börjar, på riktigt. Å bara ett år kvar, sjukt skönt.

Blir Malmö en sväng snart med, 19e rättare sagt. Ska se Elias å pojkarna lira innan Dropkick, ska bli sjukt peppt. Missade Dropkick förra året men lever lite ännu från konserten 2006, var på scen två gånger.






Här får ni ett smakprov på The Part Timers.

Kommentarer
Postat av: Kinna

jaha, vad hände med "jag flyttar och kommer aldrig tillbaka" ;)

2008-08-06 @ 17:15:57
URL: http://camarillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0