It brakes my heart to see you this way

Vill man ha lite medlidande får man ibland gå till youtube när man sitter ensam på sitt svettiga kontor.
Det är förresten en av de bästa låtarna, ever. Väcker minnen från konserten 2007.



Jag har förresten starkt övervägt att byta efternamn, pallar inte heta Karlsson längre. Men vill ändå ha något på K så jag fortfarande kan vara TK, lättast så ju. Efter mycket tankar tror jag det lutar åt något som börjar på "Kall" och slutar på ordet "Öl" fast på något annat språk, här är mina favoriter, vad tycker ni?

Tobias Kallbeoir (irländska)
Tobias Kallalu (lettiska)
Tobias Kallbere (rumänska)
Tobias Kallbia (hawaaiiska)
Tobias Kallbir (indonesiska)
Tobias Kallbjor (isländska)
Tobias Kalloke (afrikanska)
Tobias Kallsor (ungerska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0