Måndag kväll...

Körde första repan me hojjen idag sedan olyckan. Kändes lite konstigt och jag tog de väldigt försiktigt i kurvorna. Men det var inte långt ifrån att jag blev påkörd av nån jävla dåre när jag var på väg ut till Sammarkand. Tvåfiligt och jag låg i vänstra och helt plötsligt var det en bil på väg in i mittkörfält just där jag var, han måste missat mig i döda vinkeln eller nått. Hade ju varit lagom roligt, fattar inte varför folk aldrig ser hojjar på vägarna.

Sedan var de nollning, drack ett par öl sen velade jag lite innan jag gick hem för att plugga å packa upp. Mest blivit uppackande å inte mkt pluggande alls. Måste få upp nån jävla lampa, så mörkt här så ser ju inget. Nån som har slagborr?

Nu ska ja köra upp nån kartong till och kanske räkna några mattetal. Stay black!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0