Party all night

Kom hem vid tio tiden i morse och däckade i soffan. Det var en helt okej natt fan. Bra fylla och bra folk.
La in lite bilder från mobilen som togs igår, innan och på festen, samt på presenten till Björn som jag utlovade.

Här är då presenten. En gammal spritflaska som jag slet bort ettiketten och ritade en döskalle (obs, de e assvårt å rita på runda saker så döm inte)
Inuti var det fulvodka som jag blandat med pepparmintolja och karamellfärg.












Även dags för en Ego-bild, de var länge sedan ju. Passade på att ta en medan jag
gjorde mit iordning för party.
Det stod även på min öl att den var "lömsk" haha.

Kvällen inehöll allt man kan begära. Allt  från alkohol, bastu och pool till pingis, getingjakt, kovältning, spyor och elstängsel.

Kommentarer
Postat av: sis

fan vad långt hår du fått!

2008-08-12 @ 00:01:13
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0