Uppdatering

Sista dagen på jobbet idag, jag slöade mest och småglodde på tennisen. Dom verkade nöjda med mig allafall, sa att jag skulle höra av mig om jag ville jobba i vinter eller så. Peppt. Men jag tror jag ska vara ledig i vinter.

På tal om tennisen, vilken match. Sverige tog hem semifinalen efter nästan 5 (!) timmars spel. Så där är en medalj jag inte har med i tippset, silver eller guld.

Igår bjöd jag syrran på bio. Arkiv X. Den var rätt okej, men jag förväntade mig mer. Den hade tappat X-files andan och liknade mer en Beck film.

Testade att träna idag med, foten och knät höll hela träningen igenom med bara lite känningar. Det var med skönt, inte tränat med Dockers på fyra veckor nu.

Det ser bra ut för IKO i säsongens första match. Ledning borta just nu 0-6.

Nu, tv med pappa och mia, sen sova. I morgon, tvätta, packa, matte och eventuellt umgänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0