Wasted again

Wowo, det är fredag, det finns hopp om livet!
Igår var det stadsvandring sedan Pudas, vilket indirekt betyder lite sång, lite dans och lite naket. Finns en del sköna nollor faktiskt. Jag köpte en sån där stor Newcastle som jag alltid köper på Pudas när jag som minst behöver den. (1,6 liter) Men eftersom jag inte har någon bild från igår lägger jag upp en gammal bild på en likadan öl :)

Börjar bli lite fason i lägenheten med, någorlunda. Kanske är dags att ta hem folk för efterfest snart :) inte för många bara, då blire jobbigt.

Pelle kom och väckte mig för en timma sedan å ville ha flyttkartonger. Sucks. Sen efter bloggutbyte på sms hamnade jag här, måste ju uppdatera mig lite. Blir väl att duscha å de snart. Sen käka något sedan på alkoholen igen. Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, femkamp tror jag. Hoppas det, det är banne mig det roligaste på hela nollningen, det och skattjakten.

Nu lite Caj Karlsson och njuta lite av bakfyllan.



Kommentarer
Postat av: sis

det luktar mat på min balkong! jävla grannar som är hurtiga o lagar mat...



hade helt glömt bort öälen igår...av förklarliga skäl. men den var god! antar jag...haha. bästa från gårdagen var ändå din snygga frilla...haha.



gött med blogg. tror det är världens bästa uppfinning...tror också att jag ännu är full...det är inte okej. nu ska jag sova.

2008-08-29 @ 11:52:04
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0