Bäsk och köttbullar

Igår hade VÄXT julsittning. VÄXT är alltså Växjöteknologerna. Förfesten var lagd här i min lya och jag, Sigrid, Anna, Pelle, Henke, Martin och Sebbe shottade på rätt bra av allt från lakritssprit, fisherman, captain morgan, min egenkryddade julsnapps och Henkes å Sebbes hemmagjorda Bäsk. Se bilderna.
Jag hade gjort egenkryddad av vodka, nejlikor, honung, kryddpeppar, lagerblad och kanel. Och Bäsken var gjort på jag vet inte vad men det var sjukt äckligt.

Vidare på julfesten var det trevligt i vanlig ordning och god mat. Bilder därifrån och mellanfesten hoppas jag kunna lägga upp i helgen. Så om ni har kort, maila mig dom.

Mellanfest alltså, först gick vi fem grabbar hem till Sebbe och lirade Guitar Hero, viss nakenhet förekom. Sedan gick vi vidare till Blondies mellanfest där nästan alla från julbordet var, jävligt bra drag och jag tror vi var lite halvnakna där med.. hum..

Sedan blev det utgång på Sivans och det var väl rätt okej för att vara Sivans, kan berott påatt man har helt shitfaced.

Idag sov jag ända till tolv, väldigt sliten. Sedan var jag i skolan till halv sex tiden och nu degar jag här hemma och har faktiskt till och med ringt efter pizza som jag hoppas ska komma om en stund :)

Idag har jag även avbokat min plats på träningslägret i helgen, vi har fan inte tid med det, sjukt mycket att göra på byggprojektet som ska vara klart i nästa vecka.. Tråkigt.

Här kommer bilderna på spriten.




Kommentarer
Postat av: Emman

snart får du slappa! julledigt hemma i osket är inte illa det när man behöver varva ner

2008-12-11 @ 19:50:26
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0