Bästaste dagen på länge banne mej.

Igår alltså.
Upp tidigt för att vi skulle redovisa vårt stora arbete inför klassen och diverse ingenjörer och arkitekter från mestadels Växjö men även internationella företag. Det gick mycket bra och vår grupp tilldelades pris för dagens bästa presentation. Mycket roligt. Ännu roligare var det att ett av arkitektbolagen knöt upp mig för examensarbete, ska bli sjukt roligt.

Sedan kom pappa till Växjö för att hämta mig och all packning, jag ska ju vara i Oskarshamn i tre veckor nu så de blev en hel del kläder samt alla mina 22 julklappar ja ska ge bort. Så vi åkte och käkade lunchbuffé inne i stan och sedan körde vi mot Osket. Stannade även till i Berga och hälsade på min moster Katarina nere i trädgården. Nostalgitripp och underbara juldofter. mmm...

Sedan körde vi förbi Kolberga där jag träffade både Björn och Rasmus som var hemma från sitt krigande i Tchad. Mycket roligt. Och så fick jag mitt X-box 360 av Björn så frammåt kvällskvisten blev det Guitar Hero med syrran, pappa, pappas sambo och vin, whiskey och öl. Trevlig kväll.

Så nu sitter jag i Osket och äter en macka och bloggar på min dator som jag faktiskt tog med mig hit. Ska senare åka till Fårbo och hälsa på min mamma och lillebror :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0