Dan före hemfärd

Idag är det Torsdag och i morgon skall jag åka hem till Osket, efter redovisningen. Pappa kommer till Växjö och hämtar mig runt ett eftersom jag har så många julklappar och mycket packning, ska ju bo hemma i två veckor.

Så idag blir det skolan snart en sväng och sedan blir det städning av lägenheten.

Ska bli så skönt med jul. Pappa mailade nyss hem bild på granen och skrev :
"Hej på er ! Granen är klädd och klapparna på plats. Nu är det bara att vänta på tomten! / Pappa "
Så jag hoppas att pappa agerar tomte nu då när han nästan utlovat det, jag minns inte om han ens gjorde det när vi var barn? Syrran, du har säkert koll? 

I morgon går jag även paketen jag köpt till mig själv, ett x-box 360 :) så nu blir de guitar hero i pappas vardagsrum hela julen.

Ska se om jag hittar nån mat i mitt kök nu, är rätt tomt i både kyl och frys och jag har 3,84 kr på kontot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0