Mama, I´m coming home!

Fast inte än, oskarshamnare ni får ge er till tåls en liten stund till :) sen jävlar blire öl på ankaret med alla hemvändare :D
Jag vill ha en riktig jul, som det var förr, med Berga-resor, sällskapsspel, fulla tomtar och snö. Men det lär väl aldrig mer hända :(

Veckan öser på med byggprojektet och det är bara två veckor kvar och MASSOR att göra. Sucks ass.

Jag håller på med julklappshandlandet, det är sådär kul att handla men det är mysigt att sitta å slå in.
Jag har köpt klart till Emma, Joel, Mia, Farmor, Farfar och Micke. Nästan klar med Pappa, måste ha nått mer sedan är det Mamma, Mormor och Morfar kvar att handla till. Det är lurigt det där och jag är redan inne på sparkontot. Sen ska man ju leva med, mat å så, och två julfester.. Kommer bli tight detta..

Jag har försökt göra lite julmys här idag allafall, sat nejlikor i clementiner, för jag hade inga apelsiner, hoppas de står sig bättre än bananen med nejlikor jag gjorde förra året, den blev ju svart på en dag. Har letat efter min adventsstjärna med men jag hittar den inte, antingen försvann den i flytten i sommras eller så ligger den nere i förrådet, jag får nog springa ner å kolla.

Idag är träningsfri dag :) Skönt men ändå b. Blir ett roligt stående-bjj pass i morgon :) Torsdagar är dom bästaste. Förutom installationsteknikföreläsningen på förmiddagen mellan 8-12, sjukt dryg. Får se om jag går på den..

Jag lyssnade på Bandit Rock medan jag diskade å dom lirade Imperiet, fan vilka tider det. Var helt såld på det när jag gick i nian å ettan på gymnasiet typ. Väcker många roliga minnen från många roliga fester. Ska leta upp nån bild på mej från den tiden å slänga upp när jag skrivit klart här.

Igår såg jag de sista avsnitten av Sunes Jul. Jag som inväntade till december med att slänga på dvd skivan, som jag har suktat och sedan kollar jag på ALLA avsnitt så snabbt, det är helt enkelt inte okej!

Woho just som jag sitter å skriver här kom det ett mail, ännu en såld produkt från min shop. Bra att folk julhandlar, synd att jag tjänar så få kronor på varje produkt för att jag sänkt priserna fö er skull! Ta en kik ni med då. Min Butik.

Och nu kom ett till. Peppt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0