Man väntar och väntar, men aldrig blir det jul...

Har ni tänkt på en sak? Idag är det banne mej dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedagen :D

Det börjar bli riktigt många paket i min hörna nu, det enda som fattas nu är två som kommer på posten på måndag samt att jag måste köpa en sak till till mormor.

Har vatt på stan å julshoppat idag med Osten, Emelie och Jenny. Det var rätt nice och så tog vi en fika innan vi lämnade den julstressiga lördagsstaden. Rätt häftigt att dom har byggt en stor skridskobana över halva stortorget :) Eller ja inte halva kanske men i ena hörnet :) 

Igår lyckades jag få tag på två små julfilmer som jag älskade när jag var liten. Någon som känner igen denna sången? Den som gissar rätt på vilken film det är först får en julklapp :)

man väntar och väntar, men aldrig blir det jul
nej aldrig aldrig, aldrig blir det jul
vi har bakat kakor och en blev lite ful
men aldrig aldrig, aldrig blir det jul
katterna växer och det är ju kul
men aldrig aldrig, aldrig blir det jul
man väntar och väntar, och snart så är det jul
för alltid alltid, alltid blir det jul




Kommentarer
Postat av: Emma

Nånting Levande åt Lame-Kal! Ge mig mitt pris!

2008-12-07 @ 14:50:34
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0