Sendrag och prinskorv

Skulle bloggat igår och gett er bland annat Veckans lista, men servern för blogg.se ville inte fungera så det får komma idag.

Har ni följt JVM nått? Sjukt mycket mer underhållande än riktiga hockeyVM. Extra kul att tre svenska junisar är Oskarshamnsspelare. Ny match ikväll!

Idag har jag bytt ut ett halssmycke ja fick av mamma i julklapp till två asfeta manchettknappar i form av döskallar. Sjukt snygga.

Jag har inga planer för nyår än, dags att leta upp en fest tror jag..

Här kommer två bilder från jul, en på mig och en på lillebror.


Veckans Lista:

Veckans Låt: Den jag sjöng på scen med Dropkick en gång. Fet är den.
Veckans Film: Har inte sett nån film direkt men jag såg K1 galan från stockholm i höstas häromdagen. Såg att Pernilla ja bodde hos i stockholm en gång var ringflicka, coolt.
Veckans Idioti: Julmat på juldagen. Usch.
Veckans Ord:  Sendrag, vi har ju haft Västeråsbesök och ordet sendrag finns ju banne mej bara i stockolm och Västerås, det är ju redan konstaterat.
Veckans Grej: AmericanFootballClub Oskarshamn, det börjar hända grejer nu, kul att vara delaktig.
Veckans Tips: Köp skit på tradera, folk säljer nya "julklappar" väldigt billigt.
Veckans Pest eller Kolera: Skiter jag i nu, ingen som svarar på den ändå!



Kommentarer
Postat av: sis

det är därför man bloggar på blogger ;)

har inte heller några planer för nyår, mer än att det blir lugnt hemma hos mor o far...skönt!

hoppas du fått fina julklappar =) ses om ett tag!

2008-12-29 @ 18:07:42
URL: http://sisolainen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0