Datorlös helg och Pappa på stan

Min dator krashade förra veckan och den har varit på besök i Oskarshamn och kom åter till mig idag. Helgen har varit slö och tråkig. Var och tränade lite BJJ i lördags förmiddag och på kvällen ställde jag, Pelle och Osten upp för klubben genom att nattvandra på stan. Sjukt tråkigt, tråkigaste kvällen någonsin kanske. Regn, blåst, fula gula jackor, trasiga jeans, försmå skor och en jobbig tant i sex timmar utan ersättning.

Nu kom jag nyss hem från gymmet och måste duscha, men här kommer en snabbis av Veckans lista som skulle kommit igår, även med en nyhet som kommer vara med från och med nu, "Veckans Pest eller Kolera". Det innebär att ni som läser den måste svara på frågan i en kommentar :)

Veckans Låt - Utan dator blev all musik från Bandit Rock Radio som bjöd på massa gött ja lyssnade på för länge sedan, tex. denna. Fet låt.
Veckans Film - One Missed Call. Egentligen rätt B men jag gillade den.
Veckans Idioti - Pappa på stan. Varning, ställ aldrig upp!
Veckans Ord - Fyllesång. Många sjunger på fyllan, även om de inte borde.
Veckans Grej - Diciplin. Bara gör de.
Veckans Tips - Gör backup på viktiga saker på din dator, man vet aldrig när den dör.
Veckans Pest eller Kolera - Skulle du för resten av livet ha gröna tänder (som inte stinker) eller ha sjukt vita tänder som stinker anus?



Kommentarer
Postat av: Kinna

helt klart gröna tänder. asläckert ju!

2008-11-17 @ 21:23:12
URL: http://camarillon.blogg.se/
Postat av: sis

helt klart gröna!

2008-11-17 @ 23:11:05
URL: http://sisolainen.blogspot.com/
Postat av: Sigge

Gröna!

2008-11-18 @ 17:41:28
Postat av: emman

jag vet inte... hur pass mycket stinker dem? man kanske kan undvika att öppna munnen...

hm. fast då är det ju ingen mening. gah. ok jag säger gröna då.

2008-11-18 @ 21:12:18
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0