Fyra

Bra nervösa vi varit för projektledningstentan vi skulle få tillbaka idag, inatt drömde jag att läraren tyckte at för många hade klarat tentan å höjde godkänt-gränsen till 45 och att jag hade 44.
Nästan sanndrömm, allafall andra delen. Jag hade 44,5 och nådde precis upp till en Fyra i betyg, så jävla fint.
Det var räknat med två delar, tentan var en del där man kunde ha 30 poäng som max och ett grupparbete som man kunde ha 30 max på och där hade vi fått ihop ynka 20,5. På tentan hade jag 24/30 och det var jag ju nöjd med :)

Nu ska ja iväg å träna lite BJJ, ha de peppt.



Kommentarer
Postat av: Emman

Congratulations!

Då måste du ju nästan fira till det med lite bärs!

2008-11-18 @ 21:08:27
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0