Söndag del 2

Idag vart det både en sväng på stan, sammarkand och i11. Fick även hit min nya tv, nice :)

Här kommer utlovade veckans lista:  (förresten, jag önskar fler svar på veckans Pest eller kolera, endast tre svar förra veckan.... )

Veckans Låt:
Loke - Allt du är. Den ger minnen och är fortfarande en grymt vacker låt.
Veckans Film: Eastern Promisses. Grymt bra!
Veckans Idioti: Skavsår.
Veckans Ord: Lunchligg. Alla som är sena till skolan på eftermiddagen har legat på lunchen.
Veckans Grej: Peter Hirsch, är det vår frälsare nu?
Veckans Tips: www.worndownshop.se
Veckans Pest eller Kolera: Skulle du vilja vara sjukt ful och få ligga hur mycket du vill resten av livet eller vara sjukt snygg och aldrig mer få ligga?





Kommentarer
Postat av: Fia

Sjukt snygg och aldrig mer få ligga! ! Tror jag...Aaa :D

2008-11-23 @ 22:41:36
Postat av: sis

sjukt snygg och aldrig mer få ligga! självförtroendet går först, hehe.

jag klarade min tenta :D :D hihi

2008-11-25 @ 18:18:44
URL: http://sisolainen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0