Söndagsbloggen

Dagen har varit lugn. Sov ut till tio-tiden. Vid ett skulle jag möte upp grabbarna vid Tufvan för att käka lite och joba med våra ritningar. Men Tufvan var stängt så vi hamnade i bibblan ett tag. Efter det har jag styrt lite hemma. Tvättat å så. Pelle var här å glodde lite tv med. Kalmar FF tog guld idag och Sverige vann över Finland i hockeyn.

Vet inte vad man baserar denna funktionen på men värden på bloggen.  Jämfört min med några av mina vänners och här är resultatet.  www.bloggvärde.se

Min blogg - 2949:-
Bullen & Biffen - 1263:-
Sis - 3023:-
Storasyster - 1036:-

Det medger ju att jag ligger bara några kronor efter Sis och ska snart gå förbi :)

Veckans Låt - Denna är riktigt vacker.
Veckans Film - Tomten är far till alla barnen - Gick på tv igår, länge sedan jag såg den. Svensk humor och lite julkänsla.
Veckans Idioti - Förkylning. Det kan sabba så mycket, det är ju tråkigt att vara sjuk, tyvärr är det den årstiden nu. suck!
Veckans Ord - Vatten (klura på det du)
Veckans Grej - Träning, det var det veckan gick ut på. många pass, hårda pass, roligt.
Veckans Tips - Klä er varmt så ni inte blir sjuka som jag.



Kommentarer
Postat av: Bullen&Biffen

oj, kunde inte tro att våran blogg va mindre värd än din?!?! hahahhaha..

nädå, men det är ju kul när det går bra för folk...:P

vi kommer igen.. hoppas vi!

2008-11-09 @ 22:28:48
URL: http://bullenochbiffen.blogg.se/
Postat av: sis

wohoo, fan vad fett! min blogg är värd mest :D men tobias...enda anledningen att du ligger i närheten av min är att du kopierar från min ;) inte okej att döpa söndagens inlägg till söndagsbloggen! nu blir det snart krig...

2008-11-10 @ 17:50:29
URL: http://sisolainen.blogspot.com/
Postat av: Sigge

Finns en som toppas sis blogg när det gäller värde, hans är 5-siffrigt!

http://tiger-of-vxu.blogspot.com/

2008-11-10 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0