ÄNTLIGEN

Äntligen är jag helt klar med mitt APU arbete om Solbacka. Sjukt skönt. Någon som vill läsa det? Rätt nöjd faktiskt.

Det är mycket i skolan nu, jag har tagit fel på en vecka så jag måste genast börja nästa arbete som jag endast skrivit ca. 5 sidor på och skall lämnas in på onsdag med ytterligare 15 sidor samt ritningar som jag måste göra! Angst.
Hade seminarium på case-delen i projektledningskursen idag, tenta 30e.

Nu måste jag fixa lite i min skabbiga lya innan det beges till träningen i BJJ. Har förresten nu beställt en GI, eller ja en sådan där ugly pyjamas man har i kampsport ni vet. Fast min ser lite annorlunda ut än alla andras, för min är röd. Haha. Det vanligaste är blå eller vit, finns en del svarta med. Dyr var den med banne mig.

Ha de peppt!





Kommentarer
Postat av: ..

well, jag vill ju läsa d..

2008-10-17 @ 08:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0