En vecka som gått..

Jag vet jag är slö på bloggandet nu, men det har varit mycket att göra. Har ju pluggat 150% nu och på måndag börjar det med 200%. Så veckan har inte bjudit på något direkt utöver det vanliga. Skola, häng och träning. Igår var jag och såg på hockeyderbyt mellan Växjö Lökarna och IK-pucken, slutade tyvärr 2-0. Visst två mål får man nog räkna med att släppa in på bortaplan i Växjö, men man måste producera frammåt med.

Ikväll blir det 25-års fest kombinerat med inflyttningsfest hos Maria och Sara. Det ska bli najs, jag har köpit massa finöl.

Jag sitter nu och kollar på gamla avsnitt av Rena Rama Rolf. Det är ju massa snuskiga skämt som man inte fattade när man såg det här som liten. Typ nyss satt Rolf i köket utan byxor och Nisse kommer in och frågar om Bettan har fått "morgonstund med guld i mun". Hah.



Kommentarer
Postat av: Biffen

haha.. hade en sån kväll i sommras ja me, då ja kollade på rena rama rolf! sjukt kul!!! ska nog sätta mig och kolla en sväng nu ja me!! gött söndagsförslag!

2008-10-05 @ 13:21:56
URL: http://bullenochbiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0