Förvirret

Förvirrad som jag var i mitt förra inlägg om dagar och hit och dit slog det mig nu, jag skrev ju banne mej ingen Veckans Lista i söndags! Så här kommer den, två dagar sent.

Veckasn Låt - Om du lämnade mig nu. Vacker låt som kan lugna ner efter allt jävla plugg.
Veckans Film -
Allt plugg har gjort att det inte blivit mycket tv alls denna veckan. Dock blev det en film som gick på tv4 film i söndags, Bodyguard. Lite lam film men helt okej för sin ålder.
Veckans Idioti - AIK supportrarnas sexattack mot Houkko. Slängde in 50 dildos på isen och hade stora uppblåsbara kukar på läktaren. Väldigt dumt men väldigt roligt. Hoppas alla är med på vad det är Houkko gjort? Fråga mig annars!
Veckans Ord -
är egentligen två ord, "konstlat gemyt". Att det ska vara så svårt att lära sig??
Veckans Grej -
Gängets pluggtaktik, vi e nog rätt sjuka i huvudet men vi hittar alltid på de konstigaste sätten att lära oss saker. Ramsor och grejer, oftast med en touch av sex eller dylikt.
Veckans Tips - Kvällsprommenader, njut av hösten innan det blir FÖR kallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0