Lördag

Verkar inte vara någon som läser eftersom ingen chansade på vem jag var utklädd till på kortet i förra inlägget.

Hade tänkte plugga idag, gick sådär med det. Har småstädat lite istället och datanördat. Får se om jag kan ta mig någonstans och se fotbollen ikväll.

Igår pluggade vi i bibblan, sjukt seriöst blev det med med en massa postitlappar. Sedan hängde jag hos Osten på kvällskvisten. Käkade och glodde hockey, Mora-Oskarshamn, en mycket trevlig match som Osket vann med 3-4.

Nu ska jag följa lite fotboll här. Har spelat på strycktippset för över 200 pengar.

Jag minns för många år sedan, det var säkert nånstans 97, 98 så spelade jag ett dataspel mycket. Jag är annars inte så förtjust i dataspel. Men nu tog jag tag i mig, för man behöver nått å leka bort tankarna i, å laddade hem samma spel fast i nyaste utgåvan. Sjuk jävla skillnad i grafik må jag säga. Man kunde t.o.m. starta sin webcam så scannade spelet av ansiktet och la in mitt ansikte på soldaten, blev fan sjukt likt, kolla.




Förresten skall Lizardmannen visst vara i Sverige nu, akta er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0