Nästa etapp

Ja då var man klar med nästa rapport, byggnadsvårdsarbetet, den tråkigaste kursen jag läst! Så den är inskickad och klar, seminarium på fredag. Sedan är det bara tentorna kvar, matte på måndag och projektledning nästa torsdag.
Igår tränade vi med våra nya GIs för första gången, lite ovant, lite klumpigare och mycket svettigare. Men roligt.

Idag gick jag upp tidigt, åtta, och började med arbetet, vid ett var det klart. Sedan städade jag hela lägenheten. Lite ångest när jag skulle torka golvet där. Jag hade köpt nytt sånt "mopp-huvud" ni vet, klumpen med alla dreadlocks. Och den passade inte mitt skaft så jag har fan torkat golvet för hand, oldschool. Men jag köpte ett nytt sånt där på Ica nyss och hoppas det skall passa.

Ikväll blire lite matte, lite, och hocket och frukt.

Laters.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, hade jag velat se.

2008-10-22 @ 21:23:25
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0