Snökaos på resan

Igår efter tentan åkte jag till Oskarshamn. Fortfarande på campus, på väg till sjuans buss började det snöa, fast blött och det la sig inte på marken, bara sån där jobbig snö. Väl på 310 från centrum mot Osket blev det någon mil norr om Växjö snöstorm. Runt Åseda var det 2 dm snö och sammanlagt såg jag åtta bilar i diket, ett släp och en husvagn. Bussen och bilarna på vägen körde sjukt sakta och resan tog 50% längre tid än den ska. Så tre timmar senare var jag i Oskarshamn.
Igår kväll blev det matte, jag har ju komplettering, löste två av tre uppgifter, sista är seg, har helgen på mig..

Nu ska jag dra å träna med David, han kör ju Kempo å jag BJJ så de blir nog lite halvfys/lek/sparring.
Sedan blir det öl och hockey!



Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis på namnsdagen!

2008-11-02 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0