Söndag igen

Ännu en vecka har gått och det känns som man inte gjort något sedan förra söndagen, bara att tentorna närmar sig. Fast jag har faktiskt fått en hel del gjort, skrev ju klart APU arbetet och skrivit det mesta på Byggnadsvårdarbetet, inväntar bara ritningar från vitterhetsakademin i morgon. Jag har knappt varit utanför dörren på hela helgen eftersom jag bara skrivit på det arbetet. 

Well, det är dags för veckans lista eftersom jag inte har så mycket mer att skriva om.

Veckans låt -
Denna låten är en grym remix som jag fick nys på denna veckan. Lyssna och njut.
Veckans film - Fight Club. Det var länge sedan jag såg den och den blev en perfekt söndagsfilm idag.
Veckans idioti -
Byggnadsvård. Ni BU ettor, läs inte den kursen! FY FAN!
Veckans ord - Känsla. Man ska beskriva sina känslor i huset man skriver om i den äckliga uppgiften. Sjukt patetiskt men ordet är välanvändt i arbetet. Bara att flumma på och vara glad.
Veckans grej - Sport. Osket har vunnit varenda match denna veckan, mora borta, mariestad borta och huddinge hemma. Sedan underhölls man av bra fotboll idag när Örgryte tog sig upp i Allsvenskan trotts att läktaren rasade i först halvlek. Sedan har det blivit mycket Ultimate Fighting på 4sport om nätterna.
Veckans tips - Inköp av icke-säsongs-varor. Kollade t.ex. in mc-prylar här om dagen och de e ju i stort sett halva priset på allt mot vad det är på sommaren. Jag får nog inhandla lite, behövs ju en del efter olyckan.

Jag upptäckte att det är dåligt med bilder i de senaste inläggen så ja slänger upp en på hojjen eftersom ja pratade om mc nyss. Så här fin var hon innan olyckan allafall..

Och ni som kommenterar utan namn, stupid stupid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0