Thank god it´s friday

Och seminariet är över, jag smet vid lunch eftersom mitt arbete presenterades under förmiddagen. SÅ SJUKT OGIVANDE KURS OCH DÅLIGA LÄRARE, fyfan! Pinsamt!! Hade egentligen velat stanna kvar bara för att få skriva utvärderingen. Men inte värt att plågas fyra timmar till.

BJJn börjar gå bra nu och är riktigt riktigt roligt. Igår körde vi från stående första gången och det gynnade mig som fan, gamal brottare som jag är. Fick på ett antal fina kast på dom mer rutinerade killarna, alltid roligt med beröm med. Tyvärr har båda knäna börjat fucka ordentligt, igen. Särskilt rädd om det som redan är opererat då jag för fyra år sedan plockade bort 80% av menisken.
Bilden visar hur gutt de va efter förra operationen. Ett av "titthålen" sprack upp på kvällen och läckte en del blod i sängen och på bandaget.

Igår gjorde jag nog världens godaste köttfärssås banne mej. Lök, vitlök, färs, havssalt, cayenpeppar, paprikapulver, buljongtärning, kalvfond, krossade tomater, grädde, mjölk och rårivna morötter. Damn!

Ikväll är det matte som gäller, allafall lite grann, sen blir det hårdsatsning i morgon och söndag. Måste se hockeyn på tv ikväll med, Osket tar emot Gnaget hemma i Oskarshamn Arena. Men jag räknar inte med vinst, Osket är sjukt kassa igår. Ibland skäms man att vara Oskarshamnare. Får nog gynna sig nått gött med efter en veckas slit och inför en helgs slit.

Förresten ring gärna å snacka skit, alltid skönt att komma ur matteböckerna några minuter, ni har mitt nummer!

Stay Black!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0