Tisdag, eller?

Man har noll koll på dagarna och timmarna nu, man blir förvirrad i dygnsryttmen när de blir mörkt så fort. Sedan har det varit plugg hela helgen, hade mattetenta igår och har projektledningstenta på torsdag.
Så idag har vi öst i bibblan hela dagen. Snart dags för BJJ träning.

I helgen blire Osket, åker torsdag efter tentan och där är det fullspäckat schema med bland annat Amerikansk Fotbollsträning, träna Kempo med David, middag hos mamma och joel, hälsa på gammelmormor som fyller 92, ska på halloween fest hos Micke och Kicki, och på hockey, kanske två matcher och eventuellt träffa Simon med.

Idag bjuder jag på två bilder och en film. Filmen är jävligt fet, ett klipp från en Vale Tudo match, vilket är i grund och botten samma sport som BJJ fast här får man slåss, armbåga och knäa. Härlig volt killen slår! Borde ni kolla på! En bild togs idag i bibblan, fick zooma aset med min dåliga mobilkamera så är sjukt kass bild men det är en kille som var trött på pluggandet och hade däckat på bänken, han låg sådär bra länge. Den andra bilden är från när jag igår lyxade till det med en god kaka som jag bakade.






Kommentarer
Postat av: Anonym

93. hon fyller 93 banne mig.



baka kaka till mig oxå!!!!!!

2008-10-28 @ 20:29:50
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0