Veckans lista

Fins inte så mycket att blogga om, blev inga pengar på stryktippset. 13 rätt var nära men efter två mål i slutminutrarna slutade det på bittra 11 rätt och ingen utdelning. Suck!

Vi går direkt på veckans lista istället.

Veckans låt -Denna låt har spelats en hel del i mina högtalare denna veckan, den gör mig glad. Man kan ju inte bara lyssna på ny musik juh.
Veckans film - Remember the titans. Det är en film jag kan se jämt, närsom och hur många gånger som helst. Jag har lätt sett den 100-150 gånger nu.
Veckas idioti - Går på sporten nu då. Sjukt att IK Oskarshamns coach tar bort ett vinnande koncept genom att ändra i femmorna samt sätta in målvakten med sämst räddningsprocent som har förlorat alla matcher han stått i och byta ut killen som vunnit alla sina matcher som han har börjat från start. Och så förlorade man mot ett bottenlag som Björklöven hemma.
Veckans ord - Stekare. Slå upp det på wikipedia, det är roligt.
Veckans grej - Post-it lappar. Fan vad vi har använt dom denna veckan.
Veckans tips - Baguettekungen. Stora och bra baggisar. Passa på nu när dom e nypöönade för sen blir dom säkert mindre eller dyrare, det brukar vara så. Gratis hemkörning med. Om du har tröttnat på pizza då.


Kommentarer
Postat av: sis

oacceptabelt. det här kommer bli en rättssak. du har kopierat min blogg ju!

2008-10-12 @ 21:03:12
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0