Återfall

Idag vilodag, vilodag från skola och träning och allt nästan. Har inte träffat mycket folk idag. Jag var på stan en sväng å hämtade mina jeans som ja fått upsydda för mina korta ben, sen råkade ja köpa ett par byxor till och lite kläder till Joel.

Ikväll har varit återfall, återfall i depressionen som jag hade för några veckor sedan. Du spökar, vet du det? Fan så illa.

Om mina grannar slutar ha fest snart så kan ja gå och lägga mig. Tack.

ser hatet och en rädsla i hans blick som nog ingen kan förstå
om man inte själv har blivit sviken gång på gång i alla år..



Kommentarer
Postat av: sis

inte vara deppig...vi tycker ju om dig :D

2008-09-11 @ 07:51:05
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0