Fixdag/Vilodag

Japp, imorse mötte jag upp Sis och vi gick till skolan och registrerade oss. Sedan begav sig jag och Maria till stan för ölpåfyllning och nyttighetsinköp på Clas Olsson. Jag upptäckte på bolaget att en måndag morgon är det bara studenter och a-lagare som är där inne.

Eftersom min ena vägg vart så jävla tom var jag tvungen att sätta upp något så länge, men tavlor är så dyrt och jag är pank så jag fick måla något enkelt, bara så att det är något där.
  
Så nu blire lite städ å fix å käk så kanske lägenheten äntligen kan se lite bra ut.. Och förresten, det är typ siluetter av ett bonsaiträd för dom som inte ser. hah.



Kommentarer
Postat av: BIFFEN

snygga tavlor killen! imponerad!

2008-09-09 @ 10:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0