Ingen rolig bakfylla

Inte roligt att inleda sin tunga bakfylla med att behöva torka spyor. Men man får väl skylla sig själv.

Alltså har dagen inte resulterat i så mycket vettigt, lite smått småt plugg en liten liten stund, annars har det mest varit tv och dator. Håller på att försöka fixa igång min webshop igen, jag säger till när den är uppe. Ikväll eller i morgon förhoppningsvis.

Igår åkte Oskarshamns-Nisse ut ur idol, surt. Rolig prick det där. hah. Om det är någon som missat honom så lägger ja upp hans första audition här. Sen orkar jag nog inte skriva så mycket mer, hade ju tänkt resumera sittningen från igår, men jag minns inte så mycket..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0