Mör kropp och huvudvärk

Det var mycket skallningar på träningen idag. Det var en kul träning, men jobbigt att den var fem timmar lång. Man blir mör. Svårt att kommunicera med tyskjävlar. Men de gick bra. Först tränade vi uppdelat i tre grupper. Vi linemen smällde mest på varandra. Sen körde vi kicks och punts, och eftersom jag spelar i kickreturn-team så fick jag köra då med. Sen avslutade vi med lite så kallad Scrimmage, vilket innebär typ match fast utan tidsberoende och så, mer som träning. Det körde vi ca en halvtimme och det slutade 6-6.
I morgon är det dags för riktig match för de som orkar sig upp kl 09.00 till Lyckan. Mitt tips är att vi blir överkörda med 38 - 12.

För IK-pucken gick det inte så bra idag heller, 2-6 i hemmapremiären mot gulligull laget Leksand. Men lite possitivt var att jag bettat just det resultatet på Svenska Spel. 30 gånger pengarna.

Efter träningen blev det god middag hos Pappa och Mia och nu glor e på dåliga tv program. De är rätt segt här i Osket.

Hittade en film på våra tyska polare på tuben. Det är dom i vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0