Nollesittning

Det var en bra kväll, känns lite småkul att klä upp sig ibland. Vi inledde med några föröl hos Sigge, sedan gick vi till Stallet där vi hade vår sittning. Det var god mat, trevligt folk och många lambo. Efter det så gick vi vidare på mellanfest hos Viktor för att sedan gå tillbaka till Stallet, men då var de så sjukt lång kö så vi begav oss till Stenladan istället. Inte så mycket folk där men det var kul eftersom det mestadels var Växtare. Men eftersom det varit många fyllor senaste tiden orkade jag inte ända fram, gick från Stenladan någon gång runt ett, en snabbis förbi Ida och PO och sedan hem till min säng.
Kanske slänger upp lite bilder från hela nollningen sedan när jag får tag på dom, så om ni har bilder, maila mig dom.
Men man får väl gå på ölen snart igen, men jag ska vara lite nykter först. Allafall till onsdag :)
Och trotts att jag har slagit skallen gul och blå så lär det hända många gånger till kan jag förstå. Så höj ditt glas!

Idag är jag sjukt seg och har ont i halsen, de e misspepp. Får se vad det blir av kvällen, lutar nog åt ensamkväll, ibland är det svårt att hitta sällskap på lördagar. Men om någon är pepp så är det bara att ringa :)

Jag är lite le på det här, är sugen på att lämna, känns inte som jag har så mycket kvar här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0