Ny vecka

Nu har jag inte bloggat på riktigt sedan i fredags. En hel helg liksom, och nu tror ni säkert att jag haft fullt upp. Tvärtom! Jag har fan inte gjort ett smack nästan. Lite plugg med boysen i bibblan i lördags sedan har jag nästan bara myst. Många koppar te, mycket film och många timmar i soffan och sängen. Det har varit rätt skönt må jag säga.

Igår vare hockey, första trean, på tiden! Men det går inte så bra för mitt och Annas spelbolag, mycket minus nu. aj aj aj.

Idag blev projektledningsplugget inställt. Därför sitter jag nu och nöter på mitt tillgänglighetsarbete, jag är inte så jävla grym på logistik så det stycket blev rätt kort. Hjälp mig om du kan. Ska försöka komma rätt långt med det arbetet idag, det måste bli klart snart tycker jag. Borde gå och träna idag med..

Och så avslutar jag väl som mina små söta bloggpolare alltid gör..
"Read Ya!"



Kommentarer
Postat av: BIFFEN

haha.. rätt att du väljer de bästa sättet att sluta inlägget på!!!!!:)men ett fel bara tobbe, du frågade inte först..!!!men du är förlåten för denna gången!:P

2008-09-29 @ 16:44:58
URL: http://bullenochbiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0