Oskarshamn Dockers - Wolgast Vandals 0-10

Förlust i premiärmatchen med 10-0. Ni kanske tycker det låter mycket men det är faktiskt inte en så stor vinst. Endast en TouchDown släppte vi bakåt samt en Saftey. Så defense (där jag lirar) fungerade mycket bra. Stora tyskar, mycket tyngd i laget. Det var en kul match mestadels. Det blev lite gruff och bråk i slutet, tyskarna spelade fult, sparkade på liggane spelare efter avblåsning, skallades efter avblåsning, mycket fasthållningar och tacklingar i ryggen. Det var kul att det kom så många och kollade med fast klockan endast var 09.00 en söndagmorgon. Sedan jävla skitkommun sabbar matchen. Mitt i andra kvarten fick vi bryta en stund. Tyskarna som sov i Rödsleskolans gymnastik hall blev uppringda och kommunen hade dubbeldokat hallen så dom var tvungna att springa ner och lasta in all sin packning i bussen. Kul bryr, spelarna blev kalla och irriterade och publiken tröttnade och halverades i sin mängd.
Jag väntar på bilder från alla möjliga håll, har endast ett par som farsan tog under matchen så ni får en bild nu på mig i mina snygga tights så slänger jag upp fler i veckan sen. (slänger även upp en gemensam lagbild som togs efter matchen)

Självklart är min mobil sönder nu. Spillde vatten på, måste köpa ny i morgon. Sucks ass.






Kommentarer
Postat av: Kristian Keller

Vad har du i bakfickan TK, kylklampar? :)

Hoppas allt är bra med dig annars.

2008-09-22 @ 19:19:42
Postat av: Anonym

Najsig bild då :D Hoppas allt e bra me dig.

2008-09-23 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0