Oskarshamn igen..

Nu har man varit på de där sega föreläsningarna i byggnadsvård igen. Sjukt tråkig kurs alltså, men jag smet nu vid lunch, ska ju me bussen till Osket strax så jag slipper de sista fyra timmarna.
Så nu kokar jag pasta och msnar, sen blir de disk å sedan buss, den sega svettiga bussen hem, usch. Jag undrar när man ska uppfinna teleportern egentligen.

Å ingen fest blir de denna helg heller, fasen varit nykter i två veckor nästan nu, i morgon. Damn.
Ska försöka hinna med lite i mitt tillgänglighetsarbete om Solbacka i helgen med, å inte bara spöa tyskar.

Nu käk. Stay Black.!



Kommentarer
Postat av: sis

ja det är illa. jag som håller kalas o allt ;P

2008-09-20 @ 00:45:52
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0