Skämma ut sig på detta vis

Inte för att jag hade räknat med en vinst i en seriepremiär i Malmö, ett Malmö som slagit tre elitserieklubbar på försäsongen och mycket väl skulle kunna slåss om medaljer i ett SM-slutspel. Jag hade tippat på 6-2 i baken men å skrinna ut från banan med 8-0 i röven var inte riktigt planerat. Leksand hemma på lördag får väl hoppas man kan visa något då istället.

Igår vart de plugg som gällde, först hos Pelle där jag skrev klart mitt Byggnadsvårdsarbete. Sedan hemma där jag skrev på mitt tillgänglighetsarbete och ritade i SketchUp. På kvällen bjöd jag även Lina som fyllde år på fiskgratäng, de blev fasen gott. Å så glodde vi på hockeyn på tv lite smått.

Idag sov jag till tio, soft som fan. Ett nudelpaket och en dusch senare bloggar man lite och ska snart göra sig redo för skolan. Föreläsning i projektledning 2 mellan ett och fem. Sedan blir det hem å käka och sen träna BJJ.

I morgon smiter jag nog från lektionen vid lunch (har heldag 8-17) för att ta bussen till Osket. På lördag startar träningslägret och det kommer 50 tyskar på besök. Det ska bli lite kul men blir nog svårt att kommunisera då tyska inte är min starka sida (sorry Laila). På söndag träningsmatch sedan bussfärd hem. Synd att lägret krockar med Leksandsmatchen i Oskarshamns ishall, hade varit kul att se.

Slänger upp en bild från SketchUp. Bara arbetat med den några minuter men kommer visa fler bilder när jag kommit längre. Någon som kan gissa byggnaden?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0