Snart jul..


Ja faktiskt. 13 veckor till julafton igår. Det går fort. Jag har lyssnat på julmusik idag och kollat på filmen Astrid Lindgrens Jul. Hah. Förresten här är den bästa jullåten (tillsammans med Fairytale of NY), Ozzys röst är mysig.
Jag vill ha en bra jul, en riktigt mysig, men det händer ju fan aldrig, därför är denna längtan och drömmen om den perfekta julen mycket mer tillfredställande än den faktiska julen som alltid är.

Idag har jag ont i halsen, jag har gjort kycklingpaj, det var najs. Jag har egentligen skola om 45 min men pallar inte det, ska färga håret å greja istället inför sittningen ikväll. Ska bli skönt å dricka öl, det var länge sedan nu.

Igår var det plugg i bibblan och sedan vart det hockeykväll med Pelle, en hockeykväll vi inte ska prata om.

This Sucks!



Kommentarer
Postat av: Fia

Jultänk allaredan....hm. Härligt :D hoppas allt e bra. kram

2008-09-25 @ 14:52:55
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0