Taxen? Ja, okej då

HAHA, bästa artiklen på länge på expressen. Så visst grabbar, kalla mig gärna för Taxen eller mobba mina korta ben, jag har inget emot det längre ;)

Idag har jag varit i skolan, är egentligen bara lunch nu men jag skiter i att gå tillbaka, måste hinna färga håret å sådär innan finsittningen ikväll. Hoppas kostymen fortfarande passar.

Nästa vecka drar jag och Osten igång med den nya träningen. Ska bli skönt, mitt gym är översvämmat så inte kört på ett tag. Och eftersom jag är tillbaka i Växjö har jag inte tränat med Dockers på några veckor heller. Men jag ska köra hem hojjen nästa helg och träna med dom då. Och helgen efter det ska vi spela match, och ha träningsläger hela helgen mot ett tyskt lag. Wolgast Vandals som de så fint heter. Vi kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0