Bikini-fest, hosta och tacklingspepp!

Åkte på en förkylning i påskas hemma i Osket. Är bara lite snorig nu men hostar som fan. Hoppas innerligt att det försvinner till matchen på lördag när Nyköping ska få pisk! Är oerhört laddad, glodde på Remember the Titans igår, för kanske 150e gången, nej jag skojar inte, jag har nog sett den så många gånger på riktigt. Är sjukt spelsugen nu, ska ju även testa en ny possition i andra halvlek, Right Outside Linebacker. Alltså ett steg bakom där min förstapossition är. Så jag sitter å pluggar playbook nu, rätt avancerat.

Fint väder på campus, får nog ta mig en prommenad, eftersom så fort det är varmt ute blir det bikini-fest på hela campus, underbart :)

I morgon blir det av till Oskarshamn igen, jag kommer bo deltid på den där svettiga bussen närmsta 7 veckorna, fyfan.



Kommentarer
Postat av: Fia!

Hoppas du får en toppenhelg nu du! !:D P&K

2009-04-17 @ 10:20:06
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0