Mot Osket, igen

åker hem redan idag. Blir hemma över en vecka. Måste ta ut hojjen, sist ja åkte hem kom det ju snö! Sen ska ja börja skissa lite på järnvägsstationen med.

Missar dock träningen med Dockers idag. Får ta igen det i veckan. Har allatall blivit tilldelade possitionerna från testday nu. Så här skrev min tyska coach om mig
"#66Tobias Karlsson - bra speed och explosion och därmed utan tvivel 1stRE - som 2:a sätter jag dig som 2ndRDT i XX pga dina knä " (jag måste skriva XX för att inte gå ut med vår uppställning)
Gött att vara starter på Right End, min favoritpossition, alltså att jag står ytterst på defensiva linjen och jagar runt för att smälla deras Quarterback innan han slänger bollen. Sedan kommer jag även vara reserv på en DT position, alltså killen som står innanför mig, om han blir skadad kommer jag få spela hans possition vid en annan uppställning.
Bara 14 dagar, en timme och tio minuter till kikoff i första matchen i Norrköping. Uh så gutt.

Nu måste jag packa å dammsuga å greja lite innan ja drar. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0