Påskfyllor och framtid

Helgen var kanon. Fest fredag och lördag. Skulle blivit söndag med men jag har åkt på en förkylning.
Har ni tänkt på hur mycket mer kreativ man blir på fyllan? Man kommer liksom på bättre svar på kommentarer. I lördags var det en brud som sa till mig typ "hade du inte haft skjortan på dig hade jag raggat upp dig". Hade jag varit nykter där hade det snälla svaret varit "okej, gött" och de osnälla "jahapp". På fyllan kom jag på två svar med, "Vilken tur att jag har den på mig på" och "Vi kan gå hem till dig så kan jag ju ta av den?", erkänn, sjukt mycket bättre svar. (Jag använde den dissiga varianten btw)

Igår kom jag hem till Växjö, så jävla underbart. Äntligen, fan varit i Oskarshamn i 1½ vecka. Såg en grym fotbollsmatch ikväll mellan Chelsea och Liverpool. Slutade tillslut 4-4, sjuka vändningar.

Jag har även nyss sökt utbildningar för hösten, både 30 hp och 60 hp. Inte bestämt hur de blir än. Detta gör jag för att jag ska läsa på den danska skolan som jag inte får csn för, så jag får plugga dubbelt, och bo i Oskarshamn. Så det blir
fortsatt studerande, kört nonstop sedan 94 nu. Hua.

Även äntligen köpt ny mobil, som inte sprakar när jag pratar i den. En sån HÄR blev det. nice som fan.


Kommentarer
Postat av: Fia!

haha bra svarsalternativ

2009-04-15 @ 11:58:36
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0