Tagga då

Blev tillsagd på skarpen att börja blogga oftare. Men det händer ju inget nytt så det finns ju inget att skriva. I morgon åker jag till oskarshamn, som alla andra helger. Sedan Norrköping på lördag å spelar match. Börjar peppa nu !
Ringt två tjejer idag som vill komma å kolla på min lägenhet, men jag har inte orkat så jag får ta de på söndagkväll när jag kommer tillbaka. Kvällen består nu av tvätt och tv-spel., jag börjar bli kung på fight-night. Kanske blir en film med. Ska allafall dra ner till pressbyrån å köpa popcorn nu. Laters.


Kommentarer
Postat av: Fia!

Sådär ja ;) P&K

2009-04-24 @ 08:36:45
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: sis

tycker folk i allmänhet har blivit sämre på att uppdatera sin bloggar just nu...kanske har att göra med att hittar på andra saker istället för att hänga framför datorn varje dag (typ som jag gör) och det är ju alltid bra :D

2009-04-24 @ 10:46:50
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0