Vårsol på kusten

Igår tog jag fram hojjen och hade årets första dejt med Black Beauty, eller ja, hon är ju inte så snygg efter olyckan. Måste lacka om när pengar finns...

Jag tänkte bjuda på lite bilder idag, först en från Ermemar där jag, Ricky och Linneá spenderade måndagskvällen, mycket vackert och man skymtar även Blå Jungfrun lite till vänster, mer känd som Blåkulla. Sedan är de lite bilder från tisdagseftermiddagen som jag, mamma och lillebror spenderade i parken med glassätane vid ankdammen och sedan full fart i lekplatsen.
Den högra ser Joel lite skum ut på, glass i munnen å sol i ögonen.







Kommentarer
Postat av: Fia!

Sååå sööt lillebror! !

2009-04-08 @ 08:04:13
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0