Helg på bortaplan, igen.

Helgen spenderades åter i Oskarshamn.
Fredagen var lugn med middag och vin med päron och gotlänningar. Herren från gotland skall visst vara med i "halv åtta hos mig" eller vad det heter på fyran, han berättade massa kul för han var mest full hela tiden i programmet å bråkade med tv-teamet. hah.

Lördagen var full rulle, förfeten började redan vid 12.00 hos Eric och det blev några öl och uppladdning för hockeyn. Efter matchen fortsatte vi hos Eric med poker, pizza, öl, vin och sprit. Sedan utgång på Abbes och Ankaret. Träffade massa gutt folk.

Igår bar det av till Växjö igen och jag slapp bussen. Sis hade varit på begravning på Gotland och vår gemensamma oskarshamns-polare Almkvist körde oss i bil til Växjö, peppt som fan.

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen å arbetat med projektet, i eftermiddag blir det matte. Sedan är det dubbelpass som gäller, först Vale Tudo följt av BJJ.

Idag har jag även fått lite goa saker på posten, bland annat en snygg tisha från Dockers-shoppen som jag fixat (är även en shop för våra cheerleaders Mermaids) Här är shoppen.
Jag fick även hem mina nya cigarrer och ett ståletui man kan ha i kavajfickan med plats för två cigarrer och en kromad cigarrsax. Peppt som fan.
Fick även lite filmer jag beställt, bland annat andra säsongen av How I met your mother. Bästaste ever!

Jag bjuder på tre bilder, dels cigarrerna, dels världens godaste oboy, för de e sjukt underskattat, och dels mitt öga som nästan läkt nu, bara lite rött kvar :)




Kommentarer
Postat av: sis

ja, almqvist är en riktig klippa =)

2009-02-16 @ 17:46:44
URL: http://sisolainen.blogspot.com
Postat av: sis

och jag gillar att du spenderade fredagen med gotlänningar...det är ett mycket bra folk...liksom det faktum att jag spenderade fredagen med smålänningar, som ju också är ett bra folk...hehe.

2009-02-16 @ 17:47:44
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0