Tobias, här är ditt liv

Jag tänkte bjuda alla på en snabb genomgång om mitt liv, många vet inte så mycket om mig..

Jag är uppväxt långt från Sverige, jag föddes i djunglen och levde med massa roliga djur
(som sedemera kom att bli julunderhållning i tecknad form på televisionen). (Ja Tarzan och Mowgli är samma person) Det är kul att ha blivit en sån världsfigur pga. min underliga uppväxt. När jag i vuxen ålder kom till en människoby fick jag jobb i en grotta full av vapen. Men för lite drygt 7 år sedan var jag tvungen att byta identitet då jag var efterlyst i hela världen pga. några flygplanslekar. Så jag flyttade till just USA (bara för att det skulle vara lite gambling) och började med sport,
jag blev årets idrottsman när jag spelade lite amerikansk fotboll ett år och jag tog även hem ett världsmästar-bälte i boxning. Eftersom jag tröttnade då jag redan var bäst på allt så la jag ner och flyttade till Sverige.
Där blev det ett par fulla nätter och jag gifte mig även med en riktig svensk flicka, dagen efter visade det sig att det vi gjort kallades för en "Ross och Rachel-grej" och vi glömde hela skiten. Men i hennes hemstad träffade jag ett par andra kul typer och vi startade ett band, vi blev världskända. Men som alla andra flickband blev det bråk (bara för dom kom på att jag hade kuk under kjolen) och vi gick skilda vägar. Jag satsade då på en solo-karriär i artistnamnet Marilyn. Men jag tröttnade även där, smink var inte min grej så jag odlade tillbaka mitt skägg och gick tillbaka till idrotten, jag försökte slå världsrekord i vedhuggning men lyckades aldrig slå tyskarna. Så istället skrev jag ihop världens grymmaste CV och skickade till Vatikanen, där arbetar jag nu som Påve och allt är frid och fröjd.































Kommentarer
Postat av: sigge

Haha vilka roliga bilder ;)

hoppas allt är bra med dig

2009-02-24 @ 00:37:39
Postat av: erika den magnifika

Hahahaha!!!



(var inte den kommentaren meningslös så säg..)

2009-02-24 @ 01:33:03
URL: http://www.metrobloggen.se/erikamalm
Postat av: sis

hahaha, jag dör vad kul! :D

2009-02-24 @ 11:09:00
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0