Tonårsfyllorna


Har nyss kollat på Eurotrip. Den gamla goa filmen som kom när man gick på gymnasiet. Dom drack absinth i filmen och det gav ju minnen till många glada fyllor. hah. På något sätt har det aldrig blivit lika gutt här i Växjö på nått sätt, inte samma sammanhållning och galenskaper som det var förr. Jag får väl ta å köpa hem lite absinth igen, hehe.

Jag har egentligen bara haft en minneslucka någonsin, och den var på 12 timmar (!) Sjukt kväll. Var sen till en fest och skulle sänka lite hemma precis innan ja gick. Så jag hällde upp 6 stora shottar med absinth och PANG PANG PANG PANG PANG PANG. Sedan tar det ju ett tag innan det slår så jag kom till festen och tog en öl, sen jävlar. Jag slog halvt ihjäl mig när jag voltade ner för trappan där ute i Mysingsö, sedan minns jag inte mer fören jag helt plötsligt låg i soffan å kollade på tv dagen efter, minns inte ens när ja gick upp på morgonen liksom.
Men efter ett tag gick jag ut på internet, där fanns bilder som dokumenterade hela min kväll, jag hade varit både på ungdommens hus och på stan och på efterfest. Här kommer en av bilderna, den minst pinsamma. (uppmärksamma att gylfen är öppen, det var den nog hela kvällen)





Kommentarer
Postat av: sis

haha! hur i hela h fick du komma in på ungdomens hus i ett sådant tillstånd?! mycket oklart...haha...

jag är med på absinth-fylla på campus! livsfarligt... =P men det är ju så sinnessjukt kul när det blir bus-fyllor :D

2009-02-05 @ 10:08:24
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0