2009

Vill börja med att önska alla läsare ett Gott nytt år! Och jag undrar hur många bloggar i Sverige som börjar liknande i sina inlägg idag..

Gårdagen firades på följande sätt:
Först åt jag middag hemma hos pappa och sambo med min syster och 5 ytterligare gäster. Det var mycket trevligt, sedan gick jag ner för backen till min barndomsvän Calle som skulle fylla 20 vid tolvslaget. Där var det bra fest men jag var nästan äldst där. Fast i början satt vi och kollade på hockeyn, 5-0 till Sverige över kommunisterna från Ryssland. Sedan gick vi till stan och vi hann nätt och jämt komma till Lilla Torget lagom till tolvslaget, å mitt i allt vimmel tappar man bort alla man känner, såklart så själva tolvslaget fick jag fira ensam med min öl och min cigarr. Sedan gick vi och efterfestade i Eriks villa (Calles storebror) och efter det var det dags för landhockey som vi bokade någonstans mellan den 10e och 15e ölen. Nedsläppet var vid 04.00 och det var roligt och en bra avslutning på kvällen.

Nu är det alltså 2009. Året då jag ska ta examen från VXU, flytta på nytt, antagligen. Och allt ska bli mycket bättre, eller? Man tror alltid för mycket.

Årets första vecka ska allafall spenderas genom en middag på Steak House i morgon, poker och hockeykväll på lördag och en BJJ-match mot Gabbe på måndag eller tisdag, om vi finner en lokal. Resten av tiden är obestämd än så länge. Sedan drar jag tillbaka till Växjö den 7e eftersom jag har två tentor direkt (12e och 16e) Pepp start på det nya året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0