Effekt hit och effekt dit

Börjar bli le på pluggandet nu, tenta på fredag och jag är inte redo, vilket innebär att jag måste plugga, massa massa mer..
Det är tenta i installationsteknik och energihushållning, det låter ungefär lika intressant som det är. Men det ska nog gå vägen om man bara ger sej fanken på det.

Det har varit skönt att komma igång med träningen igen, fast Osten är sjuk (han som brukar köra oss till BJJ passen) så de har bara blivit gym denna veckan. Men ändå, det vart alldeles för mycket julgodis i Osket.

Ikväll är det allafall hockey på tv, skönt att komma ifrån plugget några timmar, Oskarshamn gästar Borås och det är viktiga poäng på spel.

Här om dagen bakade jag bullar, varje gång jag gör det så tänker jag "jag måste banne mej köpa en kavel snart" men lik förbannat glöms det bort och där står jag nästa gång jag får infall för bullar och kavlar degen med en whiskeyflaska.

Nu måste jag tillbaka till den roliga pärmen, USCH.

Förresten, jag måste ju komma med ett tips inför kvällen match, men jag garderar mig och säger två. Antingen blir det 5-2 till Borås eller 3-4 till Oskarshamn. 


Kommentarer
Postat av: sis

haha, kavlar du degen med en whiskeyflaska? du är för härlig :D

2009-01-15 @ 13:53:37
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0